Известие

Collapse
No announcement yet.

Резултати от диагностика високо налягане на турбото 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Резултати от диагностика високо налягане на турбото 2.4 jtd

    Най - накрая подкарах диагностиката и установих че дебитомера не работи,налягането на на горивото на празен ход е по-ниско 300б а тр да е 400бар и най много ме стресна Високото налягане на турбото в движение до дупка газ до 2бара моле давайте насоки за смяна ли е турбината а и ЕГР е на 1 % каквото и да значи това но знам че влияе на дебитомера
    156 2.4 JTD
    Attached Files
    Last edited by goro_89; d.m.y г., 22:37.

  • #2
    А колата е?
    sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

    Comment


    • #3
      Mоята насока е да прочетеш и разбереш, кое как трябва да работи.
      Налягането на горивото ТРЯБВА да е 300бара на празен ход. Турбото, ако надува наистина на 2 бара, ще ти светва дюзата при всяко даване на газ и колата ще изгубва мощност, докато не върнеш педала. Добре е да знаеш, че показанието на мап сензора не е абсолютно налягане в колектора, а атмосферното + налягането на турбото.
      Има и други разни подробности, които трябва да знаеш, преди да почнеш да сменяш скъпи части по колата.
      Вярно колата си е твоя, ама понеже питаш за насоки...
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #4
        Благодарен съм на всекиго който си направи труда да напише някой ред
        Относно налягането на турбото предполагах че показва и атмосферното но вече колегата ме увери в това

        Сега остана да узная къде е прекъснат дебитомера
        Това ми дава диагностиката ,но колата се държи добре
        не пуши и не дига разход единствено ми се вижда че не върви,но не съм карал друга такава за сранение

        Comment

        Working...
        X